Intro

Odi profanum vulgus et arceo


måndag 14 november 2011

Inkognito

Batterisparläge på. Tyst med dig telefånefan, finns det inget gott att käka hemma, så får det bli nåt halvrisigt..för ut ska jag i vart fall inte. Schhh..sa jag.

Alla intryck som ska in är mina att välja över och sortera i den ordning jag vill och ids.
Hur gör du när sorlet från världen utanför brusar för högt? Själv tar jag en time-out i någon dag i mitt bästaste lilla hem, min borg och min grotta.
"Fri som örnen på klippans topp, och trygg som räven i sin lya", tror jag Mattis sa :-)
Med mitt eget eminenta sällskap som enda gäst (ja å min kattroomie då förstås), sorteras intryck och bearbetas världen och livet. Reflexion och televison, accompanierad med gott käk och en jäkla massa tystnad..det är bomull för en liten själ det kan jag lova. Har du inte testat, eller trivs du inte med det..då behöver du nog lära känna dig själv lite bättre och lära dig trivas med honom/henne.
Au Revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar