Intro

Odi profanum vulgus et arceo


måndag 30 januari 2012

Dåliga dåliga jag;)

Jag är en usel bloggare!Har inte skrivit något på skitlänge :( Å ena sidan märker jag att jag cencurerar mig själv här.
Å andra sidan har jag fullt upp med en massa saker irl.
Men skärpning utlovas. Jag ska fortsätta gnälla, klaga, muttra och säga roliga saker. Snart..ska bara..om ett tag;)
Vi har gått in i Drakens år, vilket är mitt år då jag är född 1976.

Drakars personlighet

Drakar är födda ledare, sådana som får saker att hända. De flesta ser upp till en Drake, och han blir ofta andras förebild. Drakar är idealister, perfektionister, och eftersom de är övertygade om att de själva redan är perfekta, har de mycket svårt att ändra på sig.
Draken är stor i munnen och uttalar sig ofta utan att tänka. Icke desto mindre är hans åsikter värda att lyssna på och hans råd värda att ta i beaktning. Han har lätt att få åhörare och har ett avsevärt inflytande över människor.
Drakar är oförfärade, dynamiska och karismatiska. När en Drake ansluter sig till en samling människor, börjar rummet att sjuda.
Drakar är tyranniska. De avskyr order, om det inte är de själva som delar ut dem. Draken vet instinktivt hur man utövar auktoritet på ett milt och vänligt sätt.
Draken är begåvad, intelligent, ihärdig och generös. Han kan genomföra vad som helst. Oavsett om Draken väljer att ägna sitt liv åt konst, medicin eller politik, så kommer han att briljera. Han når framgång var han än går.
Draken är ofta älskad. Kvinnor födda i Drakens år är inte sällan omgivna av en skara beundrare.
Så sägs det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar