Intro

Odi profanum vulgus et arceo


måndag 12 december 2011

Testbild

Ibland..kommer det dagar...när jag inte vet om jag har en massa tankar som stormar och bråkar om utrymme i huvudet, eller om man kan höra syrsorna i det lufttomma och tankefria vacuumet som är min skalle.. :-)

Det jag med säkerhet vet, är att idag står jag mer still än en strandad sköldpadda.
Jag behöver göra en massa saker..jag borde fundera på en hel del annat..jag måste aktivera kontot som är mitt "nu". Men jag har ingen mottagning, ingen sändning och fjärren har hakat upp sig på "paus".
Jag är inte bipolär eller manodepressiv. Jag har inte någon endaste bokstavskombination, inte några förlamande fobier eller någon påtaglig deppression. Jag är överlag frisk, nöjd, glad och uppskattar mitt liv som är alldeles lagomt okej...men ändå får jag pyspunka då och då.
Varför sitter jag HÄR och skriver blaj, när en rapport om identitet väntar på att bli skriven??
Bah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar